19e eeuwse Bordenlopers
Vroeger niet uit het straatbeeld weg te denken: de sandwich man. Met name in de negentiende eeuw was deze wijze van reclame maken zeer populair. Aangezien de meeste mensen zich nog te voet verplaatsten loonde het om reclame te laten maken door een persoon geklemd tussen twee reclameborden op de borst en rug (vandaar 'sandwich'). Met de invoering van de moderne vervoersmiddelen ging men zich over grotere afstand begeven en werd het reclamelopen minder interessant en langzamerhand vervangen door geschilderde gevelreclame. Nog later kwamen de billboards die niet meer weg te denken zijn uit de bermen van onze snelwegen.
Reclame maken
Wij kunnen bij uw evenement één of twee bordenlopers inzetten, die in victoriaanse stijl rondlopen en desgewenst ook folders uitdelen. Op deze manier bereikt u op ludieke wijze een groot publiek!
- U bereikt een groot, zeer divers publiek.
- Niemand 'leest' over onze borden heen.
- Origineel en in gepaste stijl reclame maken
- Wij kunnen ook voor u flyeren!